»V trenutku fotografiranja se svet pred objektivom iztrga iz sedanjosti in spremeni v fotografsko podobo.«
»Seveda se moraš osredotočati na fotografiranje, kar pa ne pomeni, da ne moreš uživati. V bistvu celo moraš poslušati in vedeti, koga fotografiraš, saj sicer ne moreš imeti odnosa do tega, kar fotografiraš.«
»V seriji sem želel fotografirati objekte – stanovanjske, industrijske, športne, komercialne –, kakor da so v drugem kraju. Recimo v nekakšni industrijski coni Amerike ali blokovski utopiji v Angliji.«
»Prav osvobajajoče je, da nisem vpet v to, kar se pričakuje od fotografije, kaj naj bo na njej, kako mora biti osvetljena in še vse te druge 'pravilnosti'.«
»Ključ do razgibanosti motivike leži v naravni svetlobi, ki jo Bogataj lovi v svoj objektiv.«
»V svoji umetniški praksi se osredotočam na razgibanost in pluralnost različnih pogledov v odnosu do kulturne dediščine.«
»Naj gre za pest frnikol, čopičev, plastično igračo ali staro kolebnico, v vpadljivo osvetljenih konstrukcijah postajajo vsi avtonomni subjekti.«
»Toliko teh stresnih situacij se zgodi, da sem vedno shujšal kakih deset kilogramov v treh tednih.«
»V 70. in 80. let minulega stoletja sem v svoj objektiv ujel tako slavne osebnosti nekdanje Jugoslavije kot tudi hollywoodske zvezdnike.«
»Enak občutek sem imel pri fotografiranju Natalije Vodianove in Kate Moss. Čustva v prisotnosti čiste lepote.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju